Thursday 14 June 2012

Sinar yang semakin menyerlahkan SinarNYA


Assalamua'laikum dan salam sejahtera...

Ni post pertama untuk tahun 2012. Sudah masuk pertengahan tahun 2012. Dalam tempoh 6 bulan ni, banyak perkara-perkara yang telah saya lalui sebagai seorang hamba Allah yang diberikan tanggungjawab yang perlu dipikul untuk bekalan  kehidupan di dunia mahupun akhirat.

Tahun 2011 adalah tahun yang bermakna bagi hidup saya kerana status dan peranan saya bertambah iaitu menjadi seorang isteri. Tamat juga pengajian sebagai pelajar sarjana di UKM.


Walau bagaimanapun, kecintaan saya terhadap menuntut ilmu tidak tamat setelah saya bergelar seorang isteri. Sebaliknya pada awal Febuari lalu saya telah mendaftar menjadi seorang "calon Doktor Falsafah" di Institut Kajian Etnik (KITA). Saya juga ditawarkan bekerja sebagai Pembantu Penyelidik (RA) di tempat pengajian saya. Maka, inilah yang menjadi faktor utama saya langsung tidak meng'update' blog yg baru sahaja saya bina.


 Doakan saya berjaya menjalankan peranan dan tanggungjawab sebagai Hamba Pencipta,isteri, anak, ummi, adik, kakak, pelajar dan rakan yang menyenangkan dan membahagiakan. Aamiin...


No comments:

Post a Comment